duminică, 2 martie 2014

CIORBA DE LEGUME CU CARNATI AFUMATI
   Am incercat sa realizam o reteta de ciorba in care sa folosim zeama de pe castravetii murati, care, va asiguram ca da un gust delicios ciorbelor.
   Ca ingrediente am folosit urmatoarea combinatie de legume:
  • 2 cepe mari
  • 2 morcovi
  • cam 100 g telina
  • o mana buna de varza tocata fin
  • o gulie mica
  • 0 mana de mazare boabe
  • 2 carfoti mari
  • cam 300 g de carnati de casa din productia proprie afumati
  • frunze de marar
   Pentru preparare  in oala de supa am pus putin ulei in care am calit ceapa tocata apoi am adaugat bucatelele de carnat afumat fara pielita si am calit in continuare 2-3 minute.

    Am adaugat apa calda  apoi  am pus restul de legume taiate in bunati mai mari, mai putin, cartofii si mazarea  care fierb mai repede.

   Dupa ce au fiert am adaugat mazarea si cartofii taiati in bucatele mai mari si cam 100 ml zeama de pe castravetii murati si am continuat fierberea.

   Pentru a da consistenta ciorbei am adaugat si 2 linguri de orez (doream paste marunte dar nu am avut).
   In final am pus frunzele de marar si am astins focul.

   A iesit o ciorba cu gust deosebit, interesanta,  care poate fi servita cu smantana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu