joi, 6 martie 2014

NEGRESA PRALINATA
    O compilatie din multimea de retete care fac obiectul negreselor si care a fost foarte apreciata de colegii nepotelei mele,  pentru care am folosit urmatoarele ingrediente :

Pentru blat
  • 400  zahar
  • 275 ml lapte
  • 50 g cacao
  • 200 g unt
  • 4 oua
  • 350 g faina
  • praf de copt
  • coaja de lamaie
  • zahar vanilinat
Pentru acoperire
  • o mana buna de nuci
  • 100 g zahar
  • glazura rece de cacao
   Pentru prepararea blatului   am separat ouale.
   Am frecat untul moale cu zahar si am adaugat cate un galbenus, pana s-a  dizolvat zaharul, apoi am subtiat cu lapte.

   Am amestecat faina cu cacao si praf de copt pe care le-am cernut in compozitia dib castron, apoi am pus zaharuul vanilinat si coaja de lamaie.

   Amestecam apoi in compozitie albusurile spuma si dam la cuptor in tava pe hartie de copt si coacem cam 40 minute.Scoatem sa se raceasca pe gratar,

    Cat timp se coace topim 100 g zahar, punem nuca maruntita, nu macinata si amestecam,  apoi o turnam pe o farfurie  unsa si lasam sa se raceasca, dupa care o zdrobim cu sucitorul.

    Pentru glazura rece amestecam    200 g zahar pudra cu o lingura de ulei si 4 linguri de apa fierbine.Dupa ce omogenizam bine, intindem rapid pe blatul rece dupa care presaram nuca pralinata.



   Are o textura foarte buna si un gust deosebit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu