miercuri, 26 martie 2014

MANCARE DE STEVIE CU SOIA

  Verdeturile pe care le gasim in acesta perioada sunt numai bune pentru pregatirea unor mancaruri gustoase.
  In cazul de fata am folosit ca ingrediente:
  •  200g  frunze de stevie oparite, culese de mine din locuri curate;
  • 5 catei de usturoi
  • 3 fire de ceapa verde
  • 50g fulgi de soia
  • 200 ml iaurt
  • o lingura de faina
  • condimente: sare, piper, vegeta
  • 200 g costita afumata 
   Am preparat mancarea astfel:

   In putin ulei, in cratita in care facem mancarea am prajit costita felii
   Cand a fost gata am luat-o intr-o farfurie si am adaugat usturoiul taiat felii si ceapa tocata pe care le-am  calit cu putina sare.

   Am adaugat frunzele de stevie oparite in prealabil, tocate mai mare,  am adaugat putina apa si le-am fiert cam 15 minute impreuna cu fulgii de soia fierti si ei in prealabil. Am adaugat condimentele.

   Am frecat iaurtul cu faina si l-am turnat in cratita, am adaugat feliile de costita continuand fierberea inca 15 minute.
    Cam asta este tot rezultand o mancare usoara si gustoasa.






  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu