joi, 6 martie 2014

COASTE DE PORC PRAJITE LA CUPTOR
   Prajite la cuptor sunt  delicioase, pentru realizarea lor am folosit urmatoarele ingrediente :
  • 1 kg coaste de porc
  • 2 linguri otet balsamic
  • 1 lingurita boia de ardei
  • 1 lingura sos cury
  • 1 lingura sos de soia
  • 1 lingura sos worcester
  • 1 lingurita piper rosu
  • 5 catei de usturoi
  •  1 lingura ghimbir ras
  • 100 ml vin rosu
  • 2 linguri mustar
  • sare dupa gust
    Preparea lor se face astfel:
   Coastele de porc se  taie in bucati mici, fiecare separate pe un singur os.
  
   Am amestecat  toate ingredientele  obtinand un sos in care am  pus  coastele,  le-am amestecat   bine si le-am dat la rece  pentru 2 ore.

   Am pregatit o tava in care am pus hartie de copt,  am asezat coastele si le-am dat la cuptor cam 2 ore .
   Produsul finit si gustos este prezentat mai jos.




      Le-am servit cu castraveti murati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu