duminică, 2 martie 2014

PRAJITURA CU DULCEATA DE AFINE
   Vizitand camara ne-am dat  seama ca avem inca multe borcane cu diferite dulceturi si am incercat sa facem o prajitura care sa necesite dulceata si ne-am oprit la cea de afine, pentru care am folosit urmatoarele ingrediente ( prajitura am vazut-o pe un blog, nu mai stiu pe care,  dar am adaptat-o gustului nostru):
  • 2 cani de iaurt( era  lapte)
  • 2 linguri miere  ( noi am pus)
  • un ou ( noi am pus)
  • o cana de ulei
  • o cana de zahar
  • 2 cani de faina
  • 2 linguri cacao
  • praf de copt
  • coaja de pe o portocala ( noi am pus)
  • o lingurita scortisoara ( noi am pus)
  • un borcan nic 300 ml dulceata de afine
  • esenta de rom.
   Modul de lucru  frecam oul cu zaharul, adaugam mierea si frecam pana se dizolva.

   Adaugam uleiul cate putin si frecam , obtinand o maioneza apoi iaurtul obtinand o pasta consistenta in care punem coaja de portocala si scortisoara.

   Amestecam faina cu cacao  si praful de copt si le cernem peste pasta din castron, obtinand un aluat curgator,, din care turnam cam 2/3 in tava pe hartie de copt si dam la cuptor cam 15 minute.

   In ce a ramas pumem dulceata  cu esenta de rom( reteta recomanda sa o asternem peste blatul din tava)  amestecam usor sa nu se sparga fructele  punem in tava peste aluatul partial copt si coacem cam 40 minute la foc moderat.

   Acoperim prajitura rece cu glazura preferata sau pudram cu zahar amestecat cu nuca macinata.



  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu