luni, 10 martie 2014

TARTA CU MERE SI KIWI

   Ambele fructe sub preferatele mele si m-am gandit sa le combin intr-o tarta delicoasa, spun eu , pentru care am folosit urmaroarele ingrediente:

Blat:
  • 120 g unt
  • 100 g zahar 
  • 3 galbenusuri de ou
  • 100 g nuci macinate
  • 200 g faina
  • o lingura smantana grasa
  • coaja de portocala
Umplutura :
  • 4 fructe de kiwi
  • 4 mere
  • 100 g zahar
  • 3 albusuri de ou
  • 0 lingura faina
  • 100 g nuci macinate.
   Am preparat astfel :

   Pentru blat am amestecat rapid untul  foarte rece taiat bucatele cu zahar si galbenusuri.

   Am adugat smantana, coaja de portocale si in final faina, amestecata cu nuca macinata.

   Am framantat putin cu mana, am intins aluatul care este moale si l-am asezat in tava pe hartie de copt si am dat tava la frigider.

    Fructele taiate bucatele nu prea mici le-am amestecat  cu nuca  intr-un castron.
    Am batut albusurile cu zahar apoi am adaugat faina si am amestecat compozitia obtinuta cu fructele pregatite ca mai sus.

    Am intins "crema" peste blat si am dat la cuptor pentru 30-40 minute. Lasam sa se raceasca in tava si apoi portionam.
     Arata destul de bine  si  mentine aroma fructelor.




  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu