sâmbătă, 9 iunie 2018

PULPA DE P0RC LA CUPTOR

 Apreciem friptura la cuptor ca fiind mai buna din toate punctele de vedere decat carnea fripta la tigaie deoarece o mare parte din grasime se scurge in tava de si nu necesita grasime in plus.

    Ingrediente:

  • pulpa de purcel
  • 5 catei de usturoi
  • cate o lingurita din urmatoarele condimente: piper, enibahar, condiment de carne de porc, nucsoara, cardamon
  • o lingura boia dulce
  • o lingura cimbru uscat
  • sos de soia
  • otet balsamic
    Preparare:

    Feliem pulpa pana la os fara sa desprindem feliile de carne.

    Amestecam condimentele solide si frecam bine carnea.

    Zdrobim usturoiul si-l raspandim peste friptura.






    Stropim cu sos de soia si otel balsamic.




    Presaram sare dupa gust si frecam bine bucata de carne.

    Lasam la temperatura camerei o ora.

    Asezam apoi pulpa in tava, punem apa cam de un deget, acoperim cu folie si dam la cuptor, la foc mic cca 150 grade Celsius cam 3 ore.

    Stropim din cand in cand cu sosul format.

    Spre final am pus cartofi feliati, i-am amestecat cu sos si i-am copt alaturi de friptura.

   Cu cca 30 minute am luat folia si am marit temperatura cuptorului pentru a prinde o crusta crocanta.

   Am servit friptura cu sos de macris.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu