marți, 27 noiembrie 2018

FURSECURI CU VISINE, CIOCOLATA SI FULGI DE OVAZ


      M-am inspirat din reteta Marthei  Stewart care folosea fructe uscate, dar neavand m-am descurcat cu ceea ce aveam la indemana de aceea a trebuit sa modific cantitatile, mai ales ca am folosit dulceata de visine produsa de noi, pe care am scurs-o foarte bine de sirop.

       Ingrediente

  • 350 g faina + praf de copt
  • 170 g untura
  • 100 g zahar
  • 2 oua
  • 150 g fulgi de ovaz
  • 100 g ciocolata 
  • o lingura esenta de vanilie.
  • visine fara sirop dintr-un borcan de dulceata.

       Preparare
   
       Frecam fosrte bine untura cu zahar apoi adaugam de rand cele doua oua. Nu punem al doilea, pana nu s-a omogenizat perfect,  pentru a nu se "taia " aluatul.




       In aluatul obtinut punem ciocolata taiata bucati ( am avut ciocolata alba si neagra) apoi fulgii de ovaz , visinele  si esenta de rom.

       Cernem apoi faina cu praf de copt




       Amestecam cu atentie apoi dam aluatul  cu castronul la rece pentru o ora .

      Am luat o lingurita plina de alaut am facut sfere foarte rapid, le-am pus pe hartie de copt, distantate si le-am dat la cuptor cam 30 minute.





      Le-am gustat cu mari emotii dar au iesit foarte bune. Sigur o sa mai facem.

      Iata produsul finit



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu