sâmbătă, 3 noiembrie 2018

CIOLAN DE PORC DEZOSAT CU VARZA LA CUPTOR

Am cumparat carnea refrigerata si gatita la cuptor este un deliciu.

    Ingrediente:

  • ciolan dezosat 1,700 kg
  • 3 cepe mari
  • 2 morcovi 
  • o capatana de varza
  • condimente pentru carne de porc
  • sumac
  • cimbru
  • sare si piper
    Am preparat astfel:

       Am condimentat ciolanul de porc si l-am lasat in vasul de preparare 2 ore
dupa care am pus apa calda si l-am fiert 1 ora  la foc mic sub capac.


      Am tocat varza,, apoi am oparit-o cateva minute, dupa care am pus-o la scurs.

     Cand ciolanul a fost fiert, l-am pus la racit, am scurs zeama  rezultata si in cratita am calit ceapa si morcovii,  apoi am pus varza si condimentele calindu-le cam 10 minute.

     Peste legume am adaugat din zeama rezultata prin fierberea carnii.

     Ciolanul l-am crestat, l-am pus peste varza si l-am dat la cuptor pentru a se rumeni frumos.



    Iata si produsul finit.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu