sâmbătă, 3 noiembrie 2018

SUPA DE DOVLEAC CU LEGUME

    Numai gustul de dovleac in supa nu ne multumeste si din acest motiv am creat aceasta reteta folosind si cateva legume de sezon, ceea ce  s-a dovedit o reusita din punctul nostru de vedere.

       Ingrediente:

  • 500 g dovleac
  • 3 cepe
  • 6 catei de usturoi
  • o vanata mica
  • 2 morcovi
  • 2 ardei
  • o bucata telina
  • o mana de varza tocata
  • 100 g bacon
  • 2 cuburi maggi de vita
      Preparare

      Am pus la prajit bucati mari de bacon in ulei, apoi  ceapa taiata marunt si usturoiul zdrobit.




      Am adaugat apoi celelalte legume si le-am calit timp de 10 minute avnd grija sa nu se prinda de vas.





     Peste legume am adaugat 4 l de apa calda in care am dizolvat 2 cuburi maggi de vita.

     Lasam la fiert pana se fac legumele dupa care adaugam verdeata favorita, in cazul nostru tarhon.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu