marți, 27 noiembrie 2018

PULPE DE PUI  IN CRUSTA CROCANTA LA CUPTOR

        Am dorit sa facem pulpele in crusta de pesmet, dar se pot folosi si fulgii de porumb sau faina de malai, mai ales atunci cand dorim sa mentinem crusta mai mult timp crocanta.


       Ingrediente

  • 6 pulpe de pui intregi
  • sare si piper
  • 50 ml ulei
  • o lingura boia amestec (dulce + iute)
  • o lingura mustar
  • o lingurita  cardamon
  • o lingura amestec turcesc
  • 50 ml vin alb
  • o lingura sos de soia
  • usturoi dupa gust
         Preparare
     
        Am separat pulpele in superioare si inferioare si le-am pus la marinat in amestecul de condimente pentru 2 ore.

       Le-am dat prin pesmet, le-am asezat pe hartie de copt si le-am dat la cuptor pentru a se praji.




       In marinada ramasa am pus rozmarin si am  amestecat-o cu cativa cartofi pe care i-am copt si pe ei in cuptor.



       Am servit cu salata .

      Iata produsul finit.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu