joi, 22 octombrie 2015

PULPA DE PORC CU SOS DE LEGUME

  Pentru aceasta reteta am folosit urmatoarele ingrediente:

  • 600 g pulpa de porc
  • 2 cepe mari
  • 2 morcovi
  • 2 ardei
  • condimente pentru carne de porc
  • sos de soia
   Am preparat astfel :
    
    Am feliat carnea de porc, am aplatizat bucatile de  carne cu dosul cutitului si le-am condimentat, apoi le-am asezat intr-un vas  si le-am lasat o ora pentru a se aroma carnea.


    Am incins ulei intr-o cratita apoi am prajit pe ambele parti bucatile de carne. :e-am asezat intr-un vas acoperit la cald.

    In cratita am pus la prajit apoi legumele  dupa care am adaugat bucatile de carne si am lasat la fiert adaugand din cand in cand cate putina apa. 

    Am servit cu cartofi fierti.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu