vineri, 23 octombrie 2015

FOI CU MIERE SI NUCI

    Este o prajitura asemanatoare albinitei dar are nuci in foi,  pentru care am folosit urmatoarele ingrediente:

  • 3 oua
  • 4 linguri zahar
  • 4 linguri miere
  • 100 g nuci macinate
  • o lingurita bicarbonat
  • putina sare
  • 2 linguri untura
  • coaja si zeama unei lamai
  • faina cam 450 g.
    Am preparat in felul urmator:
  
     Frecam  ouale intregi cu zahar si miere pana se dizolva zaharul. Daca mierea este  zaharisita  incalzim putin.

      Adaugam untura moale si frecam in continuare, dupa care adaugam coaja de lamaie iar cu sucul obtinut "stingem"  bicarbonatul, dupa care adaugam faina si framantam un aluat moale care se poate intinde in 3 foi.



    
  Coacem pe rand foile iar cand sau racit umplem cu crema preferata. 

      Deoarece foile sunt tari la inceput le-am uns bine cu pasta de macese dupa care am pus crema si am decorat.





      Cel mai bine se portioneaza a doua zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu