vineri, 9 octombrie 2015

PLACINTE CU BRANZA DULCE SI DULCEATA DE VISINE

 Ingrediente  pentru 4 role:

  • 500 g aluat frantuzesc cu untura
  • 400 g dulceata de visine
  • 300 g branza dulce
  • 100 g zahar
  • coaja de lamaie
  •  un ou
  Am preparat astfel:
        
     Din aluatul frantuzesc am intins 2 foi pe care le-am taiat in doua,  deci am obtinut 4 foi de marimea tavii de copt.

     Pe cele 2 foi ,am intins dulceata, le-am rulat si le-am pus in tava.

     Pentru celelalte 2 foi am frecat branza dulce cu ou, zahar si lamaie si am umplut foile pe care apoi, rulate le-am pus in tava pe hartie de copt.

     Le-am copt cam 45 minute.



  

     Tot din aluat frantuzesc am facut un delicios cremes cu foaia superioada sfaramata si cu aroma de zmeura



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu