marți, 6 mai 2014



PULPA DE MIEL LA CUPTOR
   Am incercat mai multe variante, pentru una dintre acestea , am folosit urmatoarele ingrediente :
  • pulpa din spate intreaga condimentata cu:
  • 100 ml ulei de masline
  • 100 ml vin alb
  • o lingura de boia 
  • o lingura buna de mustar
  • putina miere ( doar sa-i dea o tenta de dulce
  • usturoi dupa gust
  • o lingurita de piper
  • o lingurita de enibahar
  • o lingurita de scortisoara
  • praf de menta 
  • sare dupa gust
   Am amestecat aceste ingrediente intr-un castron si am frecat foarte bine pulpa de miel  pe care am invelito in folie si am lasato de seara pana dimineata la rece in frigider.

   Apoi am asezat carnea astfel pregatita in tava si am dat tava la cuptor pana s-a prajit bine( nu am mai acoperit cu folie de aluminiu) dar am adaugat si putina apa in tava.

   Am servit cu sos de macris  sau de usturoi cu iaurt (fiecare cum a dorit)


     Si mai jos drobul de miel facut dupa retetele clasice


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu