miercuri, 14 mai 2014

CIORBA DE DOVLECEI CONSERVATI

   Avand la indemana dovlecei consarvati in apa cu sare din camara proprie, am facut o ciorba gustoasa pentru care am folosit ca ingrediente:
  • 2 cepe
  • 2 morcovi
  • o bucata de telina
  • o mana de bureti de prun congelati
  • un bornam mare de dovlecei conservati
  • 2 cartofi
  • 200 ml iaurt
  • o lingura faina
  • condimentele preferate
   Am procedat astfel :
   Am pus ceapa tocata marunt la calit apoi am adaugat morcovii si telina.Cand s-au calit putin am adaugat apa calda si am dat de razatoarea mica cei 2 cartofi, dupa care am adaugat si buretii tocati.

   Apoi am adaugat dovleceii din borcan.

   Cand s-au fiert am amestecat iaurtul cu faina si l-am turnat in ciorba apoi am adaugat sare, piper si vegeta  si am mai fiert putin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu