joi, 22 mai 2014



FICAT DE PORC CU SOS BECHAMEL
     Pentru aceasta mancare am folosit urmatoarele ingrediente
  •  600 g ficat de porc
  • 2 linguri de faina
  • o lingurita de piper rosu
  • o lingurita de boia
  • o lingurita de cury
  • o lingurita de coriandru
  • sos bechamel
    Am preparat astfel
     Ficatul feliat se pastreaza  la rece in lapte cel putin 30 minute .

     L-am s cos din lapte si l-am dat prin amestecul de faina cu ingredientele metionate si l-am prajit in tigaie cateva minute de fiecare parte.Apoi l-am scos intr-un castron.

    In sosul ramas de la prajire am adaugat o ceapa mare  tocata fin sa se caleasca putin, nucsoara si enibahar, putina faina si cam 300 ml lapte obtinand sosul bechamel.
 
   Adaugam si putina sare apoi ficatul prajit si fierbem cateva minute.
   Astfel, mancarea este gata si poate fi servita cu garnitura favorita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu