sâmbătă, 24 mai 2014





CARNE DE MANZAT IN SOS PICANT
    
   Nu sunt fan al mancarurilor picante, dar majoritatea din familie le  apreciaza,  de aceea am facut aceasta reteta din urmatoarele ingrediente:
  • 800 g carne de manzat
  • 5 linguri de suc de rosii
  • o lingura sos de soia
  • o lingura otel balsamic
  • o lingura boia amestec (dulce si iute)
  • o lingurita piper
  • o lingurita curcuma
  • o lingura frunze de oregano.
   Am feliat carnea in bucati cam de 1 cm.

   Am amestecat toate ingredientele cu  ulei apoi am pus carnea,  cautand sa fie foarte bine acoperita cu marinata  preparata.  Am lasat la rece cam o ora.

   Am scos carnea si am prajit-o in ulei pe fiecare parte, apoi am turnat marinata peste ea si am lasat sa fiarba foarte bine, completand din cand in cand cu apa calda.

   Am dat apoi cratita la cuptor cam 20 minute si gata mancarea. Am servit cu orez.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu