sâmbătă, 24 mai 2014

LASAGNA CU CARNE MIXTA SI CIUPERCI
    Utilizand un amestec de carne si ciuperci   am obtinut un preparat foarte apreciat pentru gustul sau, preparat oentru care am folosit urmatoarele ingrediete:
  • aluat de taitei din 2 oua, pentru cele 4 foi
  • 500 ml sos bechamel
  • 600 g carne tocata amestec (vita, pasare si porc)
  • 0 mana de ciuperci tocate
  • un morcov  dat pe razatoarea mica
  • 0 ceapa uscata  tocate
  • o legatura de ceapa verde
  • sare, piper , boia, corindru si cimbru
  • 50 g parmezan ras
  • 100 g unt
  • 300 ml pasta de rosii preparata de noi
  • cateva linguri de smantana
   Am procedat astfel:

   Am facut foile din aluat de taitei pe care le-am pus la uscat putin nemaifiind nevoie sa fie fierte


   Apoi am preparat carnea: am pus ceapa la calit in 50 g unt, apoi morcovul si ciupercile.

    Am adaugat carnea tocata si condimentele si am calit pana carnea si-a schimbat culoarea, dupa care am adaugat rosiile si am lasat sa fiarba cam 15 minute.Am obtinut un amestec mai lichid  pe care l-am lasat la racit,


   Am preparat sosul bechamel dupa reteta clasica pe care l-am temperat putin.


  Am uns o tava cu unt, am asezat un strat de sos bechamel, apoi am pus prima foaie.

  Am pur o parte din carnea pregatita, apoi foaia urmatoare, sos bechamel, umplututa , foaie  din nou, pana la epuizarea materialelor.

  Pe ultima foaie unsa cu sos am razalit parmesan, am pus bucatele de unt si cateva linguri de smantana






si am dat a cuptor pentru cca 30 minute, dupa care am scos, obtinand un produs foarte gustos care si-a pastrat textura. Spun asta deoarece la un restaurant de pretentii din Cluj, am fost serviti cu o lasagna terciuita, desi spuneau ca au specific italian. Imi  place

  cum  ne iese de fiecare data acest preparat.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu