miercuri, 11 martie 2015

HUMUS

Am citit mai multe retete de humus si  in cele din urma, din combinarea lor, mi-a iesit un preparat apreciat de familie pentru care am folosit urmatoarele ingrediente:
  • 250 g boabe de naut
  • 150 g pasta tahini
  • 3 linguri ulei de masline
  • sare,  usturoi, piper si zeama de lamaie dupa gust
Pentru preparare am procedat astfel:

   Am pus boabele de naut la inmuiat in apa  seara pentrru ziua urmatoare, dupa care le-am pus la fiert sub presiune.

   Le-am strecurat si apoi le-am mixat in apa in care au fiert obtinand o pasta consistenta  in  care am condimentele dupa gust.

   Pentru pasta tahini am prajit cu mare atentie 150 g seminte de susan si dupa ce s-au racit le-am transformat in pasta cu blenderul; spre final am pus 3 linguri ulei de masline.

   In final am amestecat cele 2 compozitii si iata ce a rezultat.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu