miercuri, 11 martie 2015

FRIPTURA DE MISTRET LA CUPTOR
 Carnea de mistret ca  orice carne de vanat este mai tare si de aceea necesita neaparat marinarea pentru imbunatatirea calitatii preparatelor; multumesc  Fusion cooking pentru reteta.

   Am folosit urmatoarele ingrediente:
  • pulpa de mistret
  • marinata 1 din 500 ml vin rosu, ceapa, piper, dafin  
  • marinata 2 :  250 ml vin rosu
                                6 catei de usturoi
                                4 linguri otet balsamic
                                4 linguri ulei
                                o ceapa
                                cate o lingurita de rozmarin, cuisoare, enibahar,  piper , boia  si salvie.
                                sare supa gust
Am preparat astfel:

   In marinata 1 am tinut pukpa 2 zile dupa care am mutato in marinata 2 timp tot de 2 zile.
  
   Am scos carnea din marinata si am puso in   cratita mare de tuci, am turnat marinata peste ea si am fript timp de 2 ore acoperit, apoi am descoperit vasul si am fript in continuare cam o ora pana a prins o frumoasa crusta si sosul a scazut .

    Am luat carnea de pe oase, am feliato  si am  turnat sosul pentru o foarte buna aromatizare


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu