marți, 11 noiembrie 2014

TOCANITA DE HRIBI
   Hribii sau pitoancele cum se numesc in zona din care provin, au o aroma deosebita numarandu-se printre ciupercile preferate de intreaga familie.

  Ca ingrediente am folosit, inspirandu-ma din reteta lui  Adi Hadean (un bucatar super, pe care-l vedem si la ProTV in aceasta perioada):
  • 600 g hribi proaspeti
  • 2 cepe  galbene
  • o ceapa rosie
  • 5 catei de usturoi
  • un ardei gras
  • 4 linguri  de smantana
  • o lingura faina
  • sare, piper, amestec de condimente spaniole

    Am preparat astfel
    Am calit ceapa tocata, putin sarata,  in ulei .Apoi am pus ardeiul taiar feliute si am continuat calirea.

    Am pus apoi ciupercile taiate in bucati, nu prea mici, condimentele si le-am lasat  sa fiarba bine.Mestecam din cand in cand si adaugam apa calda.

    Spre final am adaugat smantana amestecata cu faina si am fiert cam 15 minute pe foc mic,Apoi am pus usturoiul presat .
   Arata bine si este delicioasa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu