duminică, 23 noiembrie 2014

SPANAC CU OREZ LA CUPTOR

    Pentru a diversifica  mancarea  cu  spanac am facut acest preparat, folosind ca ingrediente:
  • cateva fire de ceapa verde
  • cateva fire de usturoi verde
  • spanac
  • 6 linguri de orez fiert
  • 2 oua
  • 2 linguri de iaurt
  • 150 g cascaval
  • sare, piper, boia de ardei 
      Nu am specificat cantitatile de legume pentru ca le-am adus de acasa, din gradina  si nu am numarat firele de ceapa  si usturoi si nici spanacul nu l-am cantarit.

      Preparare:
   
Taiem ceapa si usturoiul cu frunze cu tot si le punem la calit in ulei, cu putina sare.
Cand s-au muiat putin adaugam frunzele de spanac si continuam  calirea, presarand putina sare.

 Batem ouale  cu condimente si adaugam spanacul dat pe razatoare. Am pus si 2  linguri de iaurt pentru o nota de aciditate, apoi orezul si in final spanacul.Omogenizam bine.

Ungem un graten si turnam compozitia pe care o dam la cuptor pentru gratinare.
Am obtinut preparatul de mai jos:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu