marți, 25 februarie 2014

STROGANOFF   cu  CUS-CUS
    Am citim mai multe retete, mai ales ca eu nu ma dau in vant dupa carnea de vita dar tineretul o prefera asa ca  am combinat retele, am mai adaugat cate ceva si oprindu-ne la urmatoarele ingrediente:
  • 600 g carne de vita
  • 2 cepe  mari 
  • o legatura cepa verde
  • o mana ghebe congelate
  • faina
  • smantana
  • mustar cu boabe
  • sare
  • piper
  • boia de ardei
  • 50 ml vin rosu
  • oregano
   Pentru preparare am procedat astfel :

   Am taiat carnea in fasii subtiri si am dato prin faina amestecata cu piper macinat apoi am puso la calit sub capac in cratita cu ulei, pana si-a schimbat culoarea si a lasat suc.

   Am adaugat  ceapa taiata pestisori si ceapa verde am continuat calirea si cand a scazut sosul am adaugat ciupercile, o lingura de vegeta dizolvata intr-o cana cu apa calda si vinul pe care  le-am turnat peste bucatile de carne. Am conrinuat fierberea sub capac.

  Cand preparatul este aproape  gata am amestecat o lingura mustar cu 2 linguri smantana, o lingura boia , usturoi zdrobit, putina faina si putina apa, le-am amestecat bine si le-am turnat in cratita cu carne.

   Dupa cca 10 minute, am adaugat  oregano si am stins focul,

   Degustind ceea ce am facut am ajuns la concluzia ca merita sa  mai fac acest preparat, care sper sa va placa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu