sâmbătă, 22 februarie 2014

MANCARE DE MAZARE CU CARNATI AFUMATI
   Este un  preparat  gustos si hranitor  in care am foslosit urmatoarele ingrediente din productia proprie:
  • 2 cepe
  • 2 morcovi 
  • 2 cartofi
  • 500 g mazare congelata
  • 500 g carnati afumati
  • 200 ml suc de rosii
  • sare, piper  rosu, foi de dafin, boia de ardei, marar si usturoi dupa gust
   Pentru preparare am spalat bine carnatul de porc si l-am portionat, apoi l-am prajit putin in cratita cu ulei.
   Am scos carnatul si am calit ceapa taiata pestisori, am adaugat morcovii taiati rondele si am continuat calirea.
   Dupa ce s-au inmuiat putin am adaugat mazarea congelata, cartofii taiati bucatele si am  turnat apa calda pentru a acoperii legumele.
   Cand au inceput sa fiarba am adaugat carnatii si condimentele si am continuat fierberea.
   Spre final am adaugat sucul de rosii amestecat cu putina faina si usturoiul zdrobit si am mai fiert cam 15 minute.
   A iesit o mancare aspectuoasa si gustoasa care sper sa va placa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu