miercuri, 8 aprilie 2020

ALUAT DOSPIT PENTRU PLACINTA

       Un aluat foarte usor de facut care se desface in foi fragede ce poate fi mentinut mai multe zile, fara sa piarda din calitai.

       Ingrediente:

  • 700 g faina 
  • 2 oua 
  • 175  ml iaurt
  • 200 ml apa calda
  • 50 ml ulei
  • 2 pachetele drojdie  uscata
  • 3 linguri pline cu untura sau 200 unt/margarina\
  • sare si zahar
       Preparare:

       In masina de paine  am pus uleiul iaurtul si ouale, apoi drojdia dizolvata in apa calduta.

       Peste ele am adaugat faina, sarea si zaharul.

       Am framantat in masina de paine, programul 13, obtinand un aluat moale.

       L-am transferat intr-un castron uns  si l-am lasat la dospit, pana si-a dublat volumul.

       Am intins aluatul si l-am uns cu o lingura de untura, apoi am impachetat ca aluatul frantuzesc.







       Am repetat impachetarea cu untura inca de 2 ori, dupa care am lasat la rece 30 minute.

       Am intins 2 foi   din care am facut saratele si placintele cu branza.


       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu