duminică, 7 iunie 2015

ALUAT CU OSANZA

   Am incercat mai multe variante dar reteta de mai jos este cea mai reausita din punctul meu de vedere.
   
   Ingrediente:
  • 1, 1 kg faina
  • 600 g osanza macinata fin
  • un ou
  • 2 linguri otet
  • putina sate
  • apa rece
    Preparare :

    Punem 900 g faina intr-un castron si o mana de osanza, oul, o cana de apa rece in care am pus otetul si sarea si framantam un aluat mai moale (adaugam apa cat este necesar).

   Batem aluatul de castron  dupa ce l-am  framantat bine.

   Frecam osanza cu restul de faina si o impartim in 3 .

   Intindem aluatul cam de 1 cm grosime, pe cat posibil dreptunghiular, dupa care ungem cu o parte din untura si impaturam ca aluatul frantuzesc,

   Dam la rece cam 30 minute, dupa care procedam la fel inca de doua ori.

   Intindem  putin aluatul si-l taiem in 2  din prima bucata am facut o foaie de cremes (taiata orizontal)  iar din cealalta foaie am facut  cateva bucati de haios,







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu