duminică, 27 aprilie 2014

BRIOSE CU CACAO SI MIERE



    Nepotelele mele apreciaza aceste prajiturele pe care le-am preparat din urmatoarele ingrediente:
  • 2 oua
  • 80 g untura
  • 2 linguri miere'
  • 4 linguri iaurt
  • 150 g zahar
  • 200 g faina
  • 2 linguri cacao 
  • o lingurita bicarbonat
  • esenta de rom

     Pentru preparare  am procedat astfel:

    Am frecat untura cu zahar, pana la dizolvarea acestuia, apoi am adaugat pe rand ouale.

    Am pus apoi mierea s si iaurtul  iar cand compozitia este bine omogenizata am ous bicarbonatul, esenta de rom si in final faina obtinand un aluat curgator pe care l-am pus cu lingura in formele de briose si le-am dat la cuptor cam 20 minute.

    Cand s-au racit le-am acoperit cu crema de cacao, sau cu orice fel de crema sau frisca,




    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu