luni, 7 aprilie 2014



PUI CU GALUSTE DE PAINE (AUSTRIECE)

   Pentru diversificarea garniturilor care se servesc langa friptura am adaptat o reteta de galuste austriece  dupa gusturile noastre rezultand o mancare gustoasa, pe placul nostru.

   Pentru friptura de pui am facut o marinata in care am tinut  carnea de pui cam 3 ore din:
  • 5 catei de usturoi 
  • o lingura de busuioc
  • o  lingura de rozmarin 
  • o lingura de boia
  • o lingura sos wolcester 
  • o lingura sos de soia
  • o lingura praf de curry
  • 100 ml vin
  • sare
   Carnea data cu condiment de pui am asezat-o intr-un castron si am turnat marinata peste ea.

   Apoi am pus carnea in tava  presarata cu susan si am dat-o la cuptor  aproape o ora, descoperita dupa care am servit friptura cu sosul format in tava si galustele de paine.

   Galustele de paine le-am preparat din:
  • jumatate  miez de franzela mica
  • un ou
  • 150 ml lapte (depinde cat de moale este painea)
  • 2 cepe verzi
  • patrunjel verde
  • 2 linguri faina
  • putina drojdie proaspata
     Drojdia dizolvata in laptele caldut amestecata cu putina faina am lasat-o la dospit.

     Am pus painea faramitata, oul ceapa tocata fin si patrunjelul si am amestecat bine.In functie de consistenta compozitiei se adauga faina pentru a putea sa facem gogosele  cate sa-si mentina fosrma.

     Punem apa cu sare la fiert cam 2 l , luam cate o lingura din compozitie, o facem sferica cu mana si o punem la  fiert cam 5-10 minute.

     Stau la suprafata apei, le-am intors cu lingura si apoi le-am pus la scurs.

     Le-am servit langa friptura cu sos, ca in poza de mai jos.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu