miercuri, 29 ianuarie 2014

Va plac ciresele?
Si noua ne plac, mai ales ca le avem acasa ;
Iata o parte din ciresul nostru!!!              
Anul trecut am
      Anul trecut am avut o recolta bogata ceea ce ne-a permis  sa facem  compot, dulceata, sa punem la congelator, basca consumul lor in stare cruda sau in preparate  dulci ca de exemplu, prajitura de mai jos la care am folosit insa nu cirese ci visine tot din visinul nostru.
   Ingrediente 
  • 6 oua
  • zahar si faina   in greutatea celor 6 oua\
  • unt, in greutatea a 4 oua;
  • cca 8oo g visine
  • praf de copt, zahat vanilinat , esenta de  rom su coaja de lamaie
  • un plic de jeleu de tort rosu
    Pentru  preparare am procedat astfel:
    Frecam zaharul cu untul foarte bine
    Separam ouale si adaugam cate un galbenus in mixtura de unt cu zahar, pana obtinem o crema fina
    Adaugam coaja de lamaie, apoi faina amestecata cu praful de copt.
    Batem albusurile spuma cu zaharul vanilinat si le introducem in aluat,  amestecam de jos in sus apoi adaugam o parte din fructe scurse de suc si date prin faina.
    Amestecam compozitia cu fructe o turnam in tava pe hartie de copt.  si se coace 30-40 minute.
    Se da la racit apoi se prerara jeleul cu suc de  fructe  in care am introdus si visine intregi, iar produsul obtinut de toarna peste prajitura care trebuie sa aiba suprafata neteda.
    Se lasa la racit apoi se portioneaza.

De aici provin fructele pentru prajitura cu visine


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu