miercuri, 29 ianuarie 2014

PRAJITURA MOZART
   Nepoata mea cea mare mi-a spus ca a fost servita cu asa ceva si ca este delicioasa.Chiar ca nu stiam aceasta reteta, iar pe net am gasit-o  pe blogul  "Sa gatim impreuna"  felicitari, este un blog foarte interesant ; prima daya  am folosit  ingredientele   prezentate in blog, apoi le-am modificat putin  adica:
  • 200 g biscuti, (ulterior am pus 250 g) deoarece baza  era prea moale;
  • 125 g unt
  • un plic, crema de ciocolata preparata conform instructiunilor
  • 600 g iaurt
  • 200 g zahar pudra
  • esenta de rom si vanilie
  • portocale si banane taiate in bucatele mici
  • 10 g gelatina
  Pentru preparare am  respectat reteta prezentata pe blogul de mai sus, adica:
   Am zdrobit biscuitii cu sucitorul pana au devenit foarte fini;
   Am frecat untul spuma, dupa care am adaugat crema preparata, le-am amestecat bine si apoi am adaugat biscuitii si esenta de rom.
   Am pus compozitia intr-o tava de chec pe folie si am ridicato putin si pe partile laterale, nu numai pe fundul tavii;
   Gelatina inmuiata in apa rece, am incalzito, pana la dizolvare dupa care am adugato in iaurt impreuna  cu zahar pudra  si am omogenizat foarte bine impreuna cu zaharul vanilat.
   Fructele stropite cu rom le-am pus, o parte dintre ele peste compozitia din tava , am adaugar crema de iaurt in care am amestecat restul de  fructe si am dat la rece.
   Am ornat cu ceva crema, poza arata ceea ce am obtinut.
   Multumiri pentru reteta  d-na Mihaela!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu