miercuri, 29 ianuarie 2014

PULPE DEZOSATE LA CUPTOR
   O mancare deosebit de gustoasa constand din pulpe de pui  preparate la cuptor, servite cu orez si salata de sfecla rosie pentru care am folosit urmatoarele ingrediente:
  •  12 pulpe de pui dezosate
  • 4 linguri ulei de masline 
  • 4 linguri vin alb
  • o lingura sos de soia
  • o lingura mustar cu boabe
  • sare, piper, boia de ardei si rozmarin
   Pentru preparare  am procedat astfel:
   Am spalat pulpele de pui
   Celelalte ingrediente le-am amestecat cu un tel pana au primit un aspect laptos si apoi l-am turnat peste pulpele pregatite anterior si am amestecat foarte bine totul.
    Am lasat la macerat cam  o ora la temperatura camerei.
    Urmatoarea etapa a fost asezarea lor intr-o tava pe care  apoi am pus-o la cuptor, la inceput acoperita cu folie de aluminiu iar spre final am lasat tava descoperita pentru  a se rumeni frumos.
    Si asa arata modul in care au fost servite la masa. cu orez si salata de sfecla rosie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu