luni, 3 iunie 2013

TOCANITA DE VITA

Gatitul carnii de vita este pentru noi o adevarata provocare stiut fiind faptul ca este mai tare si necesita o prelucrare mai speciala

Am folosit pentru acesta tocanita:
  • cam 700 g carne
  • 2 morcovi
  • 4 cepe
  • 2 ardei colorati  (galben si rosu)
  • o jumatate de telina
  • cateva ciuperci
  • cativa catei de usturoi
  • 2 foi de dafin
  • frunze de patrunjel
  • condimente pentru carne de vita 
  • 100 ml. vin rosu
Cum am procedat?
Am taiat carnea perpendicular pe fibra si fiecare bucatica am batut-o putin cu ciocanul de snitel.
Am amestecat condimentele cu sos de soia, otel balsamic si usturoiul zdrobit, am pus bucatile intr-o punga si le-am amestecat cu mixtura realizata.
Le-am lasat la frigider pana in ziua urmatoare.
Intr-o cratita am pus ulei, am adaugat ceapa taiata pestisori, morcovii rondele si telina julien si le-am calit putin;( le-am pus la calit in ordinea prezentata).
Dupa cca 5 minute  am adaugat carnea din punga ( in prelabil a fost tinnuta cam o ora la temperatura camerei), am calit putin si apoi am acoperit cu apa calda, lasad sa fiarba sub capac.
Dupa o ora  am adaugat ardeiul si ciupercile, precum si foile de dafin si am lasat la fiert pana cand carnea a devenit moale adaugand din cand in cand apa calda (sincer, mi-a scapat cam multa) si cu 15 minute inainte de finalizare am adaugat vinul rosu.
Ce a iesit se vede mai jos, gustoasa a fost cu siguranta, servita cu mamaliga.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu