joi, 6 iunie 2013

TARTA CU BRANZA DULCE SI FRUCTE DE PADURE

Este un desert foarte racoros si gustos pentru care am folosit urmatoarele

Ingrediente:
  •  160 g faina
  • 100 g unt
  • 1 ou
  • apa rece
  • putin bicarbonat
  • zeama de lamaie
Se umple cu :
  • 500 g branza dulce, bine stoarsa
  • zahar vanilinat
  • 150 g zahar
  • 100g unt
Se acopera cu :
  • 500 g fructe de padure congelate
  • 100 g zahar
  • un plic de gelatina
Pentru prepararea  blatului am pus intr-un bol  faina am taiat bucatele untul foarte rece si le-am frecat cu zdrobitotul de cartofi pana s-au transformat in granule mici.( nu se lucreaza cu mana, pt. ca se incalzeste compozitia).
Am adaugat oul de la frigider, putin bicarbonat stins cu suc de lamaie si putina apa rece si le-am amestecat rapid, obtinandun aluat nu foarte omogem (se mai vad granulele de unt) dar foarte tare.
L-am pus intre folii si l-am intins de marimea formei in care coacem tarta apoi l-am lasat la frigider timp de 30 minute.

Intre timp am frecat spuma untul cu zahar , apoi am adugat branza de vaci trecuta prin sita si zahar vanilinat, obtinand o crema fina pe care am pus-o in frigider.
Am asezat, aluatul pe foaie de copt  in forma , l-am intepat cu furculita si fiind foarte subtire iar  bicarbonatul stins cu zeama de lamaie nu am mai pus boabe de fasole peste el si l-am dat la copt. Bicarbonatul stins fragezeste aluatul dar cresterea datorita lui este nesemnificativa.
Am copt cam 20 minute si cand s-a racit l-am acoperit cu crema de branza.

Peste  crema am adaugat fructele de padure preparate astfel:
Dupa ce s-au dezghetat am scurs zeama lor in care am adaugat zaharul si foarte putina apa si le-am incalzit pe foc pana la primul clocot.
Am temperat putin apoi am dizolvat in sucul obtinut plicul de gelatina inmuiata in apa, am amestecat pana la dizolvarea completa  si apoi am adaugat fructele de padure.
Compozitia,  putin calduta, am turnat-o peste crema de branza   si am dat tarta la rece.
Cam asa a aratat  si va asigur ca este delicioasa.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu