miercuri, 12 iunie 2013

OARE TIMPUL TRECE PREA REPEDE?

Imi pun mereu aceasta intrebare deoarece, de cele mai multe ori, nu reusim sa realizam ceea ce ne propunem.
Cand eram dascal aveam desigur multe probleme pe care trebuia sa le rezolv, dar acum situatia s-a schimbat si totusi, timpul trece prea repede. Prin aceasta vreau sa le spun celor care se tem de plictiseala pensionarii sa  nu-si faca probleme avand in vedere ca pensionandu-se,  pot sa se ocupe mai mult de propria lor persoana, pot sa-si dezvolte pasiunile - numai timp sa aibe.
O mare dorinta a noastra este aceea de a merge in excursii, mai ales ca nu am iesit in afara granitelor tarii in vremea comunismului decat intr-o tabara  in Donetk - URSS  iar sotia in fosta Iugoslavie si in Ungaria.
Vara trecuta  am participat la 2 excursii : una pana la Paris de 8 zile si una pe drumul berii pana la Praga.
Am fost fascinati de maretia si frumusetea orasului Paris, de Praga, de fapt de tot ceea ce am vazut si de modul in care este cultivat si intretinut terenul in Germania (atat cel agricol cat si cel neagricol) .Un bravo si pentru maghiari care desi au o campie vasta stiu sa o faca productiva .
Fara sa fac politica deoacere este un domeniu foarte murdar pentru mine, m-am intrebat daca faimosii nostri politicieni au vazut ceea ce fac alte tari sau se duc numai sa-si umfle burtile cu produsele lor traditional fara sa vada realizarile si sa le urmeze exemplul......saraca tara bogata pe mainile cui a cazut - timp de peste 20 de ani toti si-au batut jos  de ea si implicit de noi.
Sa ne uitam mai bine la poze sa uitam de necazuri...
intrarea in SEEGROTTE







 Vaporasul care ne-a plimbat pe Dunare
 Cateva imagini de la Abatia Melk



Urmeaza sa pun si catena imagini din restul excursiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu