joi, 2 aprilie 2015

TOCANITA DIN CARNE DE PORC

    Este usor  de preparat si foarte gustoasa pentru care am folosit ca ingrediente :
  • 600 g  pulpa de  porc
  • 2 cepe galbene
  • 2 cepe rosii
  • o lingura pasta de ardei (preparata de noi)
  • 5 catei de usturoi
  • 2 linguri pasta de rosii ( preparata de noi)
  • o lingura de smantana frecata cu putina faina
  • sare,  piper, 2 foi de dafin si condiment mexican.
     Am preparat astfel :

     Am pus ceapa  taiata pestisori, la calit in putin ulei apoi am pus bucatelele de carne batute putin cu ciocanul de snitel si le-am lasat la foc mic cam 10 minute.




     Apoi am adaugat pastele  de rosii si ardei,  putina apa calda si am lasat la fiert sub capac, pe foc mic.



     Cand a fost aproape gata am adaugat ustoroiul , condimentele  si smantana cu faina si am lasat la fiert  pana  a dobandit op consistenta cremoasa.

     Am servit cu cartofi piure.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu