duminică, 26 aprilie 2015

MUSCHIULET DE MANZAT LA GRATAR
    Reusita fripturilor de vita la gratar este data in mare parte de  marinarea acestora.


    In cazul de fata am folosit urmatoarele ingrediente

  • 800 g muschiulet de manzat
  • 2 linguri ulei de masline
  • o lingura otet balsamic
  • o lingura vin rosu
  • o lingura mustar
  • 0 lingura rozmarin
  • 1/2 lingurita piper amestec
  • 4 catei de usturoi
  • sare
  • condimente indiene  preparate de noi. in amestec cu condi,mente pentru gratar
     Pentru preparare am procedat astfel:
     Marinata am obtinut-o prin amestecarea in uleiul de masline a celorlalte condimente mai putin cele indiene amestecate cu cele pentru gratar.

      Am feliat muschiuletul, l-am batut putin cu dosul cutitului si am amestecat feliile cu marinata intr-o punga de plastic, apoi le-am pus in frigider pentru 4 ore.

       Le-am scos apoi le-am sters de marinata, le-am condimentat si le-am mai tinut la temperatura camerei o ora dupa care le-am fript de gratar
       Cei care le-au mancat au spus ca-s delicioase servite cu salata de varza



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu