duminică, 29 ianuarie 2017

DROB DIN FICAT DE VITEL

 Nefiind fani ai macarurilor din ficat, dar avandu-l la dispozitie l-am facut initial prajit. Vazand ca nu are prea mare succes l-am tranfformat intr-un drob destul de bun.
 
   Ingrediente:

  •  400 g ficat prajit cu multa ceapa
  • 2  oua
  • o lingura untura
  • 2 linguri smantama
  • 2 felii de paine  inmuiate in lapte
  • 2 linguri pireu de cartofi
  • cimbru, marar,  sare,  piper,  nucsoara, enibahar
   Preparare:
   
   Am trecut prin masina de tocat, ficatul, si painea  , apoi am adaugat celelalte ingrediente.




   Le-am amestecat foarte bine obtinand o pasta consistenta.

   Am  pus  pasta pe hartie de copt si am dat la cuptor pentru o ora.



  Am servir cu salata de sfecla rosie si sos de hrean.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu