joi, 31 octombrie 2013

CIORBA DE ROSII CU TARHON
Am folosit urmatoarele ingrediente:
  • 2 cepe albe tocate foarte marunt
  • 2 morcovi
  • o bunata radacina telina
  • 2 ardei unul rosu si unul verde tocati marunt
  • 300 ml suc de rosii  din productia proprie
  • paste fainoase scurte 
  • frunze se tarhon
Am preparat ciorba astfel : am calit ceapa in oala cu putin ulei am adaugat morcovii si telina date pe razatoarea mica, apoi ardeii taiati marunt; condimentam cu sare, foi de dafin  si piper calim putin si apoi adaugam apa fierbinte( accelereaza fierberea), apoi sucul de rosii si in final pastele si frunzele de tarhon.Noi am mai pus, pentru aroma si usturoi zdrobit.
Merita incercata ciorba, este foarte gustoasa si aspectuoasa, poza de mai jos cred ca este elocventa.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu