duminică, 18 februarie 2018

COTLET DE PORC LA CUPTOR

     Friptura la cuptor are o savoare deosebita si o aroma inconfundabila data de condimentele si legumele folosite


      Ingrediente:

  • 800 g cotlet de porc
  • 2 fire de praz
  • o ceapa galbena
  • o varza mica creata
  • 8 cartofi mari
  • 100 g cascaval
  • 100 g bacon
  • 50 ml ulei
  • condimente pentru carne de porc
  • 100 ml vin alb
  • sare, piper
      Preparare:

      Portionam carnea  felii, faca sa le taiem de tot.

      In crestaturi introducem o felie de cascaval si una de sunca.

      Legumele le-am taiat in bucati mari.

      Amestecam condimentele in ulei si vin si ungem atat carnea cat si legumele.





      Am asezat totul intr-o cratita de fonta, am adaugat puttina apa  si am pus la fiert pe aragaz pana la primul clocot.



      Am luat capacul, am acoperit cu folie in care am facut cateva orificii cu cutitul si am dat la cuptor, la foc mic, 180 grade, pentru a se praji.


      Spre final, pentru a prinde o crusta frumoasa si gustoasa am luat folia.
      


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu