luni, 8 decembrie 2014

PULPE DE PUI DEZOSATE CU CARTOFI LA CUPTOR

   Am dat o nota asiatica acestui preparat datorita  condimentelor asiatice folosite in marinarea pulpelor de pui ; asadar ingredientele:
  • 1 kg pulpe dezosate
  • cativa cartofi
  • condimente asiatice
  • sos de soia
  • boia de ardei
  • ulei de masline
  • rozmarin.
Modul de preparare :

     In 100 ml  ulei de masline am pus 2 linguri sos de soia .  2 linguri condimente asiatice  si o lingurita de boia. Am amestecat bine cu telul am turnat peste pulpe, lea-m acoperit cu folie si le-am dat la rece pentru o ora.

    Cartofii taiati in felii mai mari i-am  uns cu ulei si am presarat sare si rozmarin.

    Am pus totul in tava si am dat la cuptor pentru coacere acoperit la inceput cu folie de aluminiu.



   Am servit cu  castraveti murati din productia noastra.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu