miercuri, 29 octombrie 2014

PRAJITURA CU VISINE SI CREMA

  Prajiturile cu fructe sunt cele mai apreciate de subsemnatul si le fac intotdeauna cu mare placere.
  In cazul de fata  am folosit urmatoarele ingrediente 

  Blat:
  • 4 oua
  • 200 g zahar
  • 4 linguri iaurt
  • 4 linguri ulei
  • 2 linguri cacao
  • 300 g faina
  • praf de copt
  • coaja de lamaie
   Crema  in nici un caz budinca si atunci:
  • 3 oua
  • 150 g zahar
  • 400 ml lapte
  • zahar vailinat
  • 3 linguri amidon
     In plus:
  • 500 g  visine congelate
  • un plic gelatina
  • 100 g zahar
   Pentru preparare  am procedat astfel:
  
   Am frecat ouale cu zahar pana la dizolvarea lui, apoi am adaugat uleiul in fir subtire sub mestecare continua.
    Am adaugat iaurtul si apoi toate ingredientele solide amestecate in prealabil.
    Dupa omogenizare am pus in tava pe hartie de copt si am dat la cuptor pentru cca 30 minute.
    Apoi lasam blatul la racit.

    Pentru crema am frecat ouale cu zahar,  am adaugat amidonul, apoi laptele si am dat la foc mic pana s-a ingrosat bine. Am pus zahar vanilinat, si am dat la rece amestecand din cand in cand.

    Visinile le-am lasat la dezgheta si scurs apoi le-am presat putin pentru a iesi tot sucul din ele.

     Sucul obtinut l-am amestecat cu zahar si i-am dat un clocot apoi l-am pus la rece;
      Caldut  l-am amestecat apoi cu gelatina pusa in apa    si cabd s-a dizolvat complet l-am pus in frigider .

     Pentru montare am pus blatul rece peste care am pus un strat de visine.
     Restul  de visine le-am pus in crema dupa care am acoperit cu ea blatul si am dat totul la rece.
     Peste crema am intins gelatina si am lasat sa se raceasca bine, rezultatul fiind prezentat in cele 2 poze



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu