miercuri, 29 octombrie 2014

LEGUME UMPLUTE LA CUPTOR
   Orice mancare gatita in cuptor are un gust cu mult mai bun; este cazul si acestor dovlecei si ardei pe care i-am preparat in cuptor folosind ca ingrediente

  • un dovlecel subtire si mai lung
  • 4 ardei mai mari
  • 600 g carne de vita. tocata
  • 50 g fulgi de soia fierti
  • 2 cepe ( una rosie si una alba)
  • 1 morcov dat de razatoarea mica
  • un ou
  • sos de rosii ( conserva facuta de noi)
  • condimente: cimbru, oregano, marar, piper si boia
  • sare
  • suc de rosii
     Pentru preparare am curatat ardeii iar dovlecelul l-am taiat in bucati dupa care l-am scobit in interior.

      Am amestecat carnea cu soia si toate celelalte, mai putin sucul de rosii.

      Am umplut legumele cu compozitia rezultata, le-am asezat in tava, am turnat sucul de rosii si le-am dat la cuptor, cam 50 de minute.

       Am obtinut un produs aspectuos dar si foarte gustos.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu